A Travellerspoint blog

Taas Renmarkis

sunny 30 °C

Tere taas. Yritan siis hakata jälle natuke blogitama , kuid ma ei luba, et ma tihti siia kirjutan(ehk siis hiljem, kui trippima hakkame..
kes meie rutiinsest elust, läksime tööle, tulime koju ja läksime magama ikka lugeda tahab)
Igatahes alustasime reisi Rigast..muideks emme pärast security checki ma isegi lahistasin natuke nutta, et teid kõiki Eesti pidin jätma.
Pärast kolme ja poole tunnist lendu jõudsime Istanbuli, kus olime ühe päeva. Lennujaamast saime naksti metrooga ja trammiga kesklinna
(mis oli pigem nagu rong)..mis oli super odav ja üsna mugav/lihtne. Minu meelest on Istanbul super vinge linn, vähemalt ühe päevaga saime
isu igati täis. Istanbul muideks painkeb kahel mandril-Euroopas ja Aasias..ja neid kahte poolt eraldab jõgi. Meie hotell oli Aasia poolel
ja seiklesime ka rohkem seal kandis, sest ajanappuse tõttu oli raske kõikjale jõuda. Ei imesta, miks paljud naudivad seal shoplemist..tõesti
tänavatel on palju kaupmehi, kes müüvad kõikvõimalike asju kõigile ehk siis turgudel pole ainult mitte turistid vaid ka kohalikud.
Ja kõige toredam oli minu meelest, et sai rahulikult kõndida ja ei pidanud muretsema, et kui midagi vaatama jääd, siis hakatakse pinnima,
et osta see ja too ära. Euroopa ja maailmas teisel kohal suuruselt kaubanduskeskus on ka Istanbulis kuhu ilmselgelt oleks mina tahtnud minna
aga ma isegi ei hakanud Aivole midagi mainima sellest, sest ma tean, et vastus oleks olnud EI. Igatahes vaatasime imeilusaid mošeesid,
jõime türgi kohvi ja sõime kebabit(mis aivo meelest lõhnas nagu surnud koer ja minu meelest maitses nagu surnud koer)..ja mulle vähemalt
ikka väga meeldis Istanbul! Järgmine sihtkoht oli Kuala Lumpu
ja seal istusime kohe ümber teise lennu peale, mis tõi meid Melbourne-i. Umbes 20 tundi lendasime siis järjest, mis polnudki väga hull,
sest meil oli nüüd entertainment system ja lennkis sai palju süüa ja juua!(viimane oli kõige olulisem eksole:D) Ka Melbournei lennujaamas
sujus kõik ilusti..ma natuke põdesin ja mõtlesin ime asju, miks nad meid sisse ei lase riiki aga tegelikult ei uuritud mitte kui midagi.
Shuttle bussiga saime kesklinna ja sealt jalutasime nagu vanad kalad hosteli( enne eesti tulekut me ka olime Melbourneis 5 päeva).
Kuna Reelika andis otsad ja ei viitsinud edasi kirjutada siis ma jätkan seda.Loodame et kunagi saab ka valmis ja ülesse riputatud.
Melbourni hostel, kus peatusime oli päris kesklinnas ja päris hubane koht.Kuigi jah, esimese öö seal ära magades saime
aru, et me ikka ei suudaks kuid järjest hostelis elada. Kuigi see hostel oli meil veel üsna vaikne aga siiski suutsime mõlemad 3 ajal pidutsejate tõttu une
kaotada ja niisama lakke vahtida paar tundi.
Siiski sai need neli päeva ilusti vastu peetud , õnneks
sattusid toakaasleased olema ka väga normaalsed inimesed.Järgmised kaks päeva möödusidki meil netis autosid otsides'
kuni me ühe kobeda varjandi leidsime. Algul tundus hind liiga kallis, olime maksimaalselt arvestanud 3000 AUD-iga.
Siis aga avastasin et mul on liiga palju raha veel eesti konto peal ja läksimegi seda autot vaatama, mis polnud
üldsegi nii lihtne.Kuna pidime rongide ja bussidega seiklema melbourneilinnas välja eeslinna. Seal olid veel mingid
raudtee parandustöööd ja mingid rongid olid ümber suunatud bussidele.Seega autoni jõudmine võttis meil aega
2.5 tundi ja tagasi tuleks teine sama palju.Auto meeldis meile mõlemale kohe väga, seega polnudki suurt juttu,
kui proovisõit ja lõime käed. Autole järgi läksime küll alles järgmise päeva hommikul, sest siis oli meil vaja
nagunii hostelist välja kolida ja Renmarki poole sõitma hakata.. ja õnneks see kohake kust auto saime jäi täpselt suunaga renmarki poole .
Muidugi ei laabunud asi nii lihtsalt, kui auto kätte saime ja sõitma hakkasime sattusime ummikusse mis oli ikka
tõeline ummik. Võiks julgelt öelda, et istusime seal kaks tundus nii, et liiguks 5 m edasi, siis seisad ja siis jälle
liigud.See oli jube.Sõit renmarki kulges hästi, auto pidas vastu iluti. Sai tehtud väiksed söögi-joogi peatusi ning õhtul
kella 21 olimegi Renmarkis.Kus teadsime kohe kuhu motelli minna ööseks, et hommikul karavani parke külastada ja
elukohta pikemaks ajaks otsida. Karavani park kus me eelmine aasta elasime on endale vahepeal saanud uued oomanikud.
Algul juba lootus kadus, et peamegi sinna motelli jääme, mis polnud muidugi väga hull koht aga seinad kostusid
jubedalt läbi ja kardin pidi kogu aega ees olema, et jalakäijad sisse ei vahiks selline pime urgas oli:).Polnud päris meie maitse.
Õnneks nii kui vanasse heasse tuttavasse karavaniparki sisse astusime tuli meile vastu uus omanik häasti sõbralika ja
tõeline austraallane .Seletasime ära, et mis värk meil on ja, et olime eelmine aasta ka siin.Juhuslikult üks Cabin oli just vabanenud
ja omanik ütles meile, et te meeldite mulle väga ja olekiste ideaalsed, sest te olete kahekesti aga tal olevat sellele kohale pikk
nimekiri aga kõiks tahavad kolme-neljakesi tulla.Seega ta andis selle meile ära.Makasame cabini eest 200 AUD-i nädalas. mis on ka päris
hea hind ..meil on oma köök,kus on isegi pliit, mikrokas..siis suur voodi, korralik telekas, kondikas ja pesumaja/wc on paarikümne meetri kaugusel majas
,mis on ühiskasutuses aga pole üldse must ja räpane.
Tundub, et Aivo ka loobus ja ma kirjutan lõpuni. Meil on tegelt väga tore elu, sest meil on siin ka kolm eesti tüdrukut, kellega
sai Berri klubi üle vaadatud(oi need austraalia naised olid purjus ja koledad. Ausõna!)..ka tööl käime nendega koos. Kusjuures meil võib olla
veab ja tuleb eriti hea hooaeg, sest alustasime tööga 2 nädalat , kui tavaliselt alustatakse kuigi meie tööpäevad pole veel täisvõimsust taha saanud
aga meile ikka räägitakse, et puhake puhake, varsti hakkab töö pihta. Nii hea!!! Kardan, et esimene palk läheb nagu nihuti, sest tahaks shopata
nii siin Renmarkis kui ka ebays(jah, ma olen natuke sellest sõltuvuses:D) Ja minul käib jälle selline ajude ragistamine iga päev, et mida teha süüa. Oi,
kui tüütu on ikka, sest Aivo nõuab liha ja nii hea nagu ma olen, siis ikka üritan ta soove täita kuigi ideid napib ja saab suhtkoht samasuguseid toite:D
Aga ma ei teagi, ma ei oska muud praegu kirjutada. Teie nautige sügiselõppu ja meie saame teie eest ka pruuniks! Tegelt me juba oleme kergelt pruunakad;)

Päikest ja sooja!
Reelu Ja Aivo

Mõned pildid kaIMG_8037.jpgIMG_8023.jpgIMG_8049.jpgIMG_8018.jpgIMG_7979.jpg

Posted by austraalia 02:36 Archived in Australia

Email this entryFacebookStumbleUpon

Table of contents

Be the first to comment on this entry.

Comments on this blog entry are now closed to non-Travellerspoint members. You can still leave a comment if you are a member of Travellerspoint.

Enter your Travellerspoint login details below

( What's this? )

If you aren't a member of Travellerspoint yet, you can join for free.